Juhannuspäivän sanajumalanpalvelus "Tien raivaaja"

la 20.6. klo 15.00
Kuvassa on Johannes Kastajan syntymä

Taivalkosken kirkko

Juhannus on Johannes Kastajan syntymäpäivä. Nimi Johannes tarkoittaa, että "Jumala on armollinen". Juhannuksen sanoma viittaa jo jouluun ja Jeesuksen syntymäjuhlaan. Juhannuksena vietetään lisäksi Suomen lipun päivää ja kiitetään luonnon kauneudesta.

Liturgia ja saarna pastori Eva-Maria Mustonen, musiikki Sauli Vaitiniemi ja suntiona Eila Majava.

Jumalanpalvelus toimitetaan läsnä olevan seurakunnan kanssa. Huomioimme jumalanpalveluksessa riittävät turvavälit ja huolellisen hygienian. Taivalkosken kirkkoon voi kerrallaan kokoontua maksimissaan 50 henkilöä. Kirkossa tulee istua siten, että vieressä olevaan jää riittävästi välimatkaa. Luonnollisesti saman perheen jäsenet voivat istua vierekkäin.

Jumalanpalvelus on kuunneltavissa seurakunnan kotisivujen kautta nettikirkkolähetyksenä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä