Kaiken ikäisten adventtikirkko

Kuvassa on kynttilälyhty lumisessa maisemassa.

Taivalkosken kirkko

"Nyt sytytämme kynttilän,
se liekkiin leimahtaa.
Me odotamme Jeesusta,
seimessä nukkuvaa."
(Virsi 13:1)

Adventtikirkon toteutuksessa huomioidaan erityisesti lapset. Kaikki lapset saavat kirkosta lahjaksi oman adventtikalenterin. Kirkkohetken jälkeen tarjolla on glögiä, mehua ja piparkakkuja.

Liturgia ja saarna Tuomo Törmänen, musiikki Sauli Vaitiniemi, avustaa Heidi Keränen, Sirpa Waenerberg sekä Silja Huttu ja suntiona Eila Majava.

Jumalanpalvelukseen voi osallistua paikan päällä kirkossa enintään 50 henkilöä. Kirkossa tulee huomioida hyvä käsihygienia ja riittävät turvavälit. Seurakuntalaisia suositellaan käyttämään jumalanpalveluksessa kasvomaskia. Jumalanpalvelukseen voi osallistua kirkossa ainoastaan terveenä.

Adventtikirkkoon on mahdollista osallistua seurakunnan kotisivujen kautta nettikirkkolähetyksenä ja Taivalkosken seurakunnan Facebook-sivujen välityksellä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille