Musiikki on suuri lahja, anna lahjasi kuulua

Musiikki on suuri Jumalan lahja. Anna muidenkin nauttia Jumalan sinulle antamista lahjoista. Harrastatko musiikkia? Tai haluaisitko harrastaa? Seurakunnassa toimii kaksi aktiivista kuoroa, ja molempiin otetaan uusia laulajia varsinkin aina vuoden alussa ja kesän jälkeen. Tule rohkeasti mukaan!

Kirkkokuoro

Harjoitukset srk-talolla torstaisin klo 18.30-20.00.

Lapsikuoro

Kuoro on tarkoitettu kaikille lapsille esikouluikäisestä ylöpäin.

Harjoitukset srk-talolla keskiviikkoisin klo 17.00 - 18.00

Virsilauluhetki

Seurakuntatalolla joka toinen keskiviikko klo 12-13. Ilmoittelu sekä kirkollisissa ilmoituksissa että täällä nettisivuilla.

Kaiken ikäisille tarkoitettu virsilauluhetki, jossa laulamme virsiä sekä siionin lauluja.

Seurakunnan jumalanpalveluksissa käytetään erilaisia soittimia, ja monenlaiset musiikkiesitykset tai vaikka virsissä esilaulaminen on erinomainen tapa olla jumalanpalveluksessa palvelutehtävässä. Mikäli tahtoisit näin avustaa jumalanpalveluksen musiikissa, ole rohkeasti yhteydessä kanttoriin.