Tuhkakeskiviikon messu "Katumus ja paasto"

ke 17.2. klo 18.00 – ke 17.2. klo 20.00
Kuvassa on tuhkaristi

Taivalkosken kirkko

Tuhkakeskiviikko aloittaa matkan kohti ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä. Saamme vastaanottaa tuhkaristin otsaan katumuksen merkiksi ja Kristuksen ehtoollisen leivässä ja viinissä.

Messussa mukana ovat Tuomo Törmänen, Silja Huttu, Heidi Keränen ja Marjukka Simuna.

Tähän messuun voi osallistua paikan päällä kymmenen ennakkoon ilmoittautunutta seurakuntalaista (ilmoittautuminen Tuomo Törmäselle, puh. 040 848 0986) sekä etäyhteyksien avulla seurakunnan kotisivujen kautta nettikirkkolähetyksenä tai seurakunnan Facebook-sivujen välityksellä. Etäyhteyksien välityksellä messuun osallistuneet seurakuntalaiset voivat saapua kirkkoon klo 18.50-19.30 välisenä aikana vastaanottamaan otsaan tuhkaristin katumuksen merkiksi ja ehtoollisen voimaksi paaston matkalle. Kirkossa huolehdimme koronaturvallisuudesta.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Nuorille Nuorille